söndag 5 april 2009

Fredagen blev mkt lyckad! Var en riktigt rolig kväll att arragera och allt folk som kom verkade ha värligt roligt och trevlig! Så himla kul, blir utan tveckan en ny sådan:)

Duktiga Mange sjöng, spelade och underhöll oss under kvällen!


Lördagen var därimot inte lika lyckad - jobbade på öppet hus på Högskolan på förmiddagen - men sedan blev jag sjuk och låg däckad hela eftermiddagen och kvällen, först vid 12 på söndagen började jag vakna till liv igen. Tog mig till sist ner på stan för att shoppa lite nödvändigheter M och äta med ett gäng samt födelsedagsbarnet Cissi.

Min planerade dejt med E och L i lördags blev inställd, blir förshoppningsvis av ikväll istället.

Annars kommer min dag bestå av möten (2 st), arbetsintervju, plugg samt packning och lite små fix inför avresan :P

1 kommentar:

Linda sa...

Ni hade verkligen ordnat allting bra i fredags, toppen!=) Hoppas du får det trevligt i Paris!!:D

marie.

marie.