tisdag 2 augusti 2011

keep your face in the sun and you will never see the shadow.



En vecka har flutit förbi. Återigen alldeles för snabbt. Jag tycker, nästan, alltid att tiden sveper förbi alldeles för fort. Men den här sommaren är det värre än vanligt. Dagarna snurrar så fort och blir till veckor. Veckorna till månader och plötsligt är vi inne i augusti månad. Sommaren, eller i alla fall sommarlovet, 2011 är alldeles strax över.
På ett sätt känns det väldigt ångestfyllt, på ett annat känns det helt okej. Mina veckor har varit, och är, fyllda med så mycket skratt, vänner och kärlek att jag tror det är därför tiden går så fort. Den här veckan till exempel har jag jobbat med mina underbara kollegor, skrattat med Elin, myst i stugan både en och två gånger, ätit tårta hos min fantastiska svärmor, pratat om livet och framtiden med Simon, frossat i räkor tillsammans med Js släkt, legat på stranden och jobbat på brännan, tittat på fotboll och druckigt kaffe på Måsberget.
Bland annat.

Inga kommentarer:

marie.

marie.