lördag 24 september 2011

Dagarna på dagarna.

Dagarna sveper förbi så fort. Det är inga problem att fylla dygnets alla timmar. Jag läser denna terminen tre relativt krävande, men ack så roliga, intressanta, givande och inspirerande kurser - behöver jag tillägga att jag trivs.. Samtidigt jobbar jag deltid. Jag tycker om att sticka iväg och jobba några timmar, att träffa mina goa kollegor och att det ramlar in några kronor den 25de.  givetvis.

Som sagt, dagarna sveper förbi. Och jag trivs, även om jag stundtals önskar jag hann med mer så måste jag släppa de tankarna - man kan inte mer än man kan.
Och jag trivas ju. Jag har ett par guldkorn i mitt liv som jag saknar, i övrigt har jag inget alls att klaga på.

Dessutom. Härrom dagen ramlade jag och J över en sista minuten-resa vi inte kunde motstå. Så nu är det hårdplugg i två veckor sedan ska vi för första gången någonsin ha en riktig semestervecka tillsammans. Efter mycket studier, en lång sommar av jobb och en hård fotbollssäsong känns det mycket välbehövligt för oss.

Egentligen. Kan man annat än älska livet..?


1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas ni får en riktig skön välbehövlig semester tillsammans!!
kram

marie.

marie.