torsdag 23 februari 2012

14 februari 2012.

alla hjärtans dag. mina tankar kring denna dag är lite motsträviga. jag väl något av en romantiker som verkligen tycker om att se folk visa sin kärlek för varandra och som mer än gärna gör något lite extra för mina kära. samtidigt tycker jag det är vansinnigt fånigt att man gör så stort av detta, sina kära kan man fira när som hellst och de förtjänar att bli firade varje dag.
mina 14de februari har dessutom under åren varit väldigt olika, alltifrån blombud till gråta-i-duschen, från att fira med killen på resturang till att fira med Malin över vin, alltifrån hjärtformad chokladask till en uppslitande seperation, från frukost på sängen till en saknad så stark att de gjorde fysiskt ont efter någon på andra sidan jorden. allting under de senaste sex årens alla hjärtans dag.
till min lycka har de senaste åren varit väldigt fina. mina vänner har varit fina. Jonas har varit väldigt fin. de är väldigt fina. de finaste.
idag firar jag med chokladkaka till finaste studiekamraterna i skolan, värmande sms och en liten tårta till jonas och elin ikväll.

Inga kommentarer:

marie.

marie.