måndag 31 augusti 2009

Blir tokig

Mitt i all kaos med flytt och nya golv så försvann min mobilladdare, vet att den ska finnas här någonstans men varken jag eller J hittar den. Har tyckt det känns så onödigt att köpa en ny när jag har en redan, så plockade fram min gamla mobil och har använt den en vecka eller så nu.
Men imorgon blir det till att åka och köpa en ny laddare för det här går inte längre.
Har glömt bort varför jag köpte ny telefon. Min gamla tar nämnligen inte emot sms, och de få som faktiskt kommer fram gör det typ tio timmar efter de är skickade, mina sms blir inte skickade och missade samtal inte registrerade.
Fruktansvärt hopplöst!

2 kommentarer:

Milla sa...

finns det något som kan göra en mer förbannad än krånglande teknikprylar? ;)

marie sa...

Tror inte det ;)

marie.

marie.