onsdag 27 januari 2010

n0llning

I måndags började J på högskolan. Detta innebär såklart även n0llning, vilket i sin tur leder till att jag knappt ser skymten av honom. Blir mkt "Hej och Hejdå" "Hej och God natt" "God Morgon och Hej då" denna veckan.
Men även om jag såklart saknar honom så klagar jag inte - han förtjänar så väl att ha roligt en vecka innan alvaret börjar, haha
Skulle själv aldrig ha missat min n0llning, även om det är 2,5 år sedan nu så är det fortfarande en av mitt livs roligaste veckor! Satt nyss och tittade på lite bilder och hittade denna som är ovan, det är från finsittningen på n0llningens sista dag då vi spexade och jag spelar luftguitarr. Strumpbyxorna gick sönder och jag var skitdålig, men lika kul hade jag för det - för det är vad n0llningen handlar om (iaf hos oss) att bjuda lite extra på sig själv, ha kul och lära känna nya människor. Det är inte alls som vissa föreställer sig med förnedrande lekar - utan bara roligt.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv