måndag 18 oktober 2010

Måndag

Jag vet inte om jag är hög på adrenalin eller koffeinet från allt kaffe jag hällt i mig idag men glad och flummig är jag iaf. Har nu suttit och finjusterat mina lektionsplaneringar och ska snart iväg för att presentera dessa för min handledare, aningens nervöst då det är tre stora teman (plus två mindre) jag har ansvar för och totalt 21 lektioner.

Att hålla i lektioner är inget jag räds, det har jag gjort många gånger och det är detta jag vill syssla med, men jag tycker alltid det är nervöst att presentera sina idèer för någon som är betydligt mer erfaren och kunnig. Dessutom skiljer sig lektionplanering i svenskämnet ganska så mkt från lektionplaneringen i matematikämnet.
Dock vill jag sammanfatta förmiddagen med bilden ovan: ett stort leende, en kopp kaffe i handen. Och framförallt ordet kärlek, då det är det jag känner idag - sån kärlek inför det jag gör och människorna omkring mig.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv