fredag 19 november 2010

Dåligt med bloggande

De senaste veckorna har det inte blivit mycket bloggande, en av orsakerna till detta är att jag inte känner någon motivation för det. Den absolut största anledningen till att jag skriver här är som en liten dagbok, för att minnas saker jag gjort och sett. Av den anlednigen behöver lusten och glädjen inför skrivandet finnas hos mig för att jag ska uppdatera.

Mårten Gås-middag

De senaste veckorna har besått av så mycket roligt.
Exempelvis: vi har varit hos mina föräldrar en hel helg: gått på julmarknad, ätit tårta, myst, pratat, skrattat, träffat brors kärlek, shoppat, firat den skånska högtiden Mårten Gås och bara varit. Är alltid så kul att komma hem men tiden går alldeles för fort och man hinner inte reagera fören man står där och säger hej då igen.
Övrig tid har försvunnit iväg på praktik/skola, teater, vänner, min kärlek och lite födelsedagsfirande av mig i veckan.

Inga kommentarer:

marie.

marie.