tisdag 9 december 2008

I stället för att packa..

.. pratar jag med Mange och sitter här. Det finns farligt mkt kul att göra på datorn nu när jag kommit igång med att redigera bilder igen så är det än lättare att fastna;)

Fast ett tag var jag duktig och skrev lektionsplaneringar till i morgon samt renskrev gamla som jag ska lämna in sedan.
Men den senaste timmen har jag inte varit lika duktig. Fastnade med den där speciella julklappen igen. Men nu är den i stort sett klar, tror och hoppas att den ska bli mkt uppskattad även om det inte är nått stort;) Hemlighetsfulla jag, haha. Jag har sånt flow just nu! Allt flyter på och är bara hur bra som hellst! Förstjänar jag väl efter den senaste tiden;)
Insåg nu att det är dags att krypa i säng, börjar inte fören sent på VFUn men ska hinna tvätta och så innan så blir en tidig morgon iaf..

Så, natti natti!

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv