torsdag 18 juni 2009

De senaste dagarna...

..har jag som sagt inte bloggat så mkt. Detta beror på att jag umgåtts mkt med Elin och då alla inte visste om att hon var hemma och skulle bli överaskade kunde jag ju inte skriva ut detta i bloggen.

Så en snabbsumering kommer här:
Måndag, jag åkte ut till strömsbro på morgonen och träffade Elin och Nisse med familjer för första gången på nio månader. Såg allt hon shoppat, lite kort och filmer, fick höra det senaste och så vidare. Sötaste Elin hade dessutom köpt jättefina presenter^^På eftermiddagen åkte vi hem till Es mormor och överaskade henne som blev så himla lycklig så även jag blev tårögd. Satt där och fikade några timmar innan vi åkte och chokerade Jonas. Han undrade hur f-n jag kunnat lura honom så :P Dagen avslutdes i stugan med mkt god mat och halva släkten (Elin och Jonas släkt) där. Lillan, Tomas och Simon kom ut och även dessa fick sig en riktig överaskning :)
Tisdag, började dagen med att städa och dona lite här hemma, innan jag, Janet och Elin åkte till Valbo, shoppade lite, åt och fixade lite praktiska grejer till Elin. Åkte sedan till stugan och satt i solen och fikade. Kvällen tillbringades hemma hos mig då vi överaskade Linnea och Elin. Himla kul med en tjejkväll. Är otroligt länge sen vi fyra träffades tillsammans.
Onsdag, var på stan med Elin och Janet. För att sedan äta lunch i solen i stugan och sedan åka till jobbet. Mysig dag som avslutades med en stressig eftermiddag och kväll - alla ska handla inför midsommar så det var hemskt mkt folk. Men kan lova att dagen går snabbt då så jag klagar inte ;) Hann till och med träffa jonas en stund på kvällen innan det var dags att sova;)

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv