onsdag 17 juni 2009

Jag är en lögnhals!

Jag har i tre månader burit på en hemlighet, en hemlighet som fått mig att ljuga min pojkvän rakt upp i ansiktet. Jag har ljugit för hans familj och släkt och för mina vänner. Jag har ljugit här i bloggen.
Allt detta har jag gjort för Elins skull.

Fast det är inte rikigt så hemskt som det låter..
Elin har varit i Australien i 9 månader och har sagt till alla att hon kommer hem den 23 juni. Men saken var att hon kom hem redan i måndags, den 15de, och vi var bara jag och hennes familj som visste om detta för släkt och vänner skulle hon överaska! Därför har jag fått ljuga för en massa personer. Tror att de förlåter mig iaf ;)
Jag älskar överaskningar och det har varit otroligt kul att se minen på alla när de fått syn på henne, de har verkligen inte trott sina ögon, varit i chocktillstånd några sekunder för att sedan kasta sig om halsen på henne.
Kommentarer som "Vad gör du här?", "Men du ska ju inte vara här", "Men du skulle ju inte komma hem än" och så vidare har kommit från alla. Väldigt roligt!
Och jag är himla imponerad över mig själv som lyckats hålla tyst om detta, för det har inte varit de lättaste alltid och dagen innan hon kom hem frågade Jonas vad jag höll på med för lurt för han märkte på mig att det var något. Hihi

Ett stort Välkommet hem säger jag till min bästaste Elin!
Det är verkligen så sjukt kul att ha dig hemma igen.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv