söndag 14 juni 2009

Jobbet

Det har inte blivit mkt bloggande de senaste dagarna, och det skyller jag helt på jobbet har nämnligen jobbat 11-21 nu tre dagar i rad så man har inte fått så mkt annat gjort. Nu väntar lite kortare arbetsdagar denna veckan och en ledig dag på tisdag :)
Det är lite tråkigt att jobba sånna tider för man har inte så mkt liv utanför jobbet, men jag trivs ändå så himla bra där. Tiden springer iväg så man fattar knappt att man jobbat i 9 timmar för det känns inte som hälften så långt ens.
Något som påverkar detta mkt är att jag har underbara arbetskamrater, vi har så sjukt kul ihop.
En kund sa till mig idag "Jag har då aldrig handlat i en butik med så många trevliga anställda" och jag tvivlar inte en sekund på det för de är verkligen hur goa som hellst allihopa.
Jag var riktigt ledsen när jag slutade på Netto för tänkte att det var den bästa arbetsplats man kunde ha - men city gross är inte långt därifrån ;)


Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv