fredag 2 oktober 2009

Onsdagen

Onsdagen var ingen rolig dag, förkylningen som jag haft liggandes i kroppen ett tag gjorde sig nu rikigt påmint och jag var hemskt tveksam inför om jag skulle åka till jobbet eller inte. Men Efter ha gått och velat i två timmar insåg jag att det var dags att åka ifall jag skulle jobba, det dåliga samvetet tog då över och jag kände att jag kunde inte ringa mig sjuk så nära inpå att mitt pass skulle börja. Tog mig igenom dagen iaf och slängde mig på soffan när jag kom hem. Efter ett par timmar mådde jag bättre.
På kvällen åkte jag och jobbade på kåren några timmar, vilket jag nog inte skulle gjort för mådde rikigt dåligt när vi stängde så smet hem då och lät de andra ta städningen. Jag som annars brukar ta låång tid på mig att somna somnade nästan innan jag lagt huvudet på kudden. Men trots detta var det en rolig kväll, alltid kul att jobba där och träffa en massa roligt folk.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv