fredag 2 oktober 2009

Vilken härlig dag


Hösten är här: det känns verkligen i luften, träden är gula, frost på nätterna och minusgrader på mornarna... Går mot mkt kallare, mörkare och gråare tider.
Men så länge det är som idag så ska jag inte klaga, vilken underbar dag det varit! Och så effektiv jag varit!
Bakat, pysslat här hemma, uppdaterat massa på bloggen, pluggat och ändå hunnit med en massa mys och kul med Mari.
Vi åt lunch på stan, gick i lite butiker, handlade nått lite och fixade utklädnad till mig (jag och J ska på maskerad i morgon), var och hämtade hem en bokhylla och tog en långpromenad i härliga vädret. Inte illa ;)
Nu är klockan 19, det är fredag kväll och jag är uttråkad, blir lätt så när man varit igång hela dagen och så plötsligt sätter sig ner. Jag hade många förslag inför denna kväll men verkar inte bli nått av dem utan en lugn kväll här hemma. Mys det me :P

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv