fredag 16 oktober 2009

Vitaminer och antioxidanter


I förkylningstider som dessa när regnet öser ner utanför fönstret så är det bra att stoppa i sig en massa vitaminer och antioxidanter. Min mor är duktig förespråkade för detta och försöker lura i mig både vitaminer och naturläkemedel för att bli av med förkylning samt hålla sig frisk. Själv är jag både lite skeptisk mot hur mkt dessa tabletter verkligen hjälper och hemskt dålig på att komma ihåg att ta dem. Däremot frukt kan jag äta hur mkt som hellst! Så gott och att man får i sig massa av detta- helt naturligt. Granatäpplet är fullt av antioxidanter och har blivit en av mina favoriter på sistone :P

1 kommentar:

Milla sa...

Älskar granatäpple! kolla in min matblogg, där har jag ett recept på granatsalsa. Ruskigt gott tillsammans med creme fraiche och kyckling :D

hoppas allt är bra med dig gumman.
kram Camilla

marie.

marie.

Bloggarkiv