tisdag 24 november 2009

Tisdag

Idag har jag ingen lektion, ingen studiegrupp, inget jobb, inget möte, har inte ens bestämt att jag ska träffa nån eller göra något speciellt. Vet ärligt talat inte när jag hade en sådan dag sist.
Klockan nio i morse kom jag hem från gymmet och nu har jag pluggat ett par timmar. Pratade nu en stund med mor min som sa "Men vad skönt för dig att inte ha nån tid att passa, nu kan du ju planera upp dagen som du vill. Njut". Tror ni jag gör det? Nope.
Är ju van vid att ha mina dagar upplanerade. Det kryper i kroppen och jag är raslös som bara den trots att jag tränat.
Men det är nog nyttigt det här också ;)
Ska äta lunch nu och sedan bege mig till skolan så jag får miljöombyte och träffa lite folk ;)
Ha en bra dag!
PussPuss

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv