torsdag 26 november 2009

Underbara dagar.. underbara människor

Under de senaste dagarna har jag verkligen umgåtts med några av de männsikorna som jag tycker mest om.
Igår på dagen hade jag shoppingtur med Elin, denna underbara person som jag blir så glad av.
Kvällen tillbringades hemma hos Mari och Richard, åt gott, J och R spelade PS-fotboll och så var det såklart Paradise Hotell. Så himla härlig kväll:)

Idag har jag fått min födelsedagspresent då jag och J var på spa nästan hela dagen, fick både ansiktsbehandling och massage, låg i bubbelpool länge och bastu.
På kvällen åkte jag till Uppsala då jag ska spendera morgondagen med Malin och Sofia i Sthlm. Och i morgonkväll kommer mor min på besök.
Så har hänkt mkt kul och mer kommer ;)

Detta blev jätte tråkigt inlägg men det får ni ta, bättre kommer.. Med bilder och allt ;)
ha det fint!
Puss på er.

1 kommentar:

SaraL sa...

Åh, en dag på spa.. är väl precis vad du förtjänar marie! flera gånger om :)

marie.

marie.

Bloggarkiv