söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag.
Alla har något att säga om denna dag.
Vissa älskar den andra hatar den.
Själv tycker jag att det är överdrivet att hålla på att köpa en massa och dyra presenter, däremot tycker jag om att den här dagen då man blir påmind om att ta hand om sina nära och kära. Stanna upp ett ögonblick och tala om för dem hur mkt de betyder. Egentligen är det väl hemskt att man ska behöva ha en dag inskriven i kalendern för att man ska göra detta, men alla kan vi ibland behöva en liten påminnelse om att ta hand om varanda och berätta hur mkt vi betyder för varnadra.

Därför vill jag idag skänka en stor kram och massa kärlek till alla mina kära. Men lite extra till Jonas, Elin, Mari, Richard, Malin, Mia, Janne och mina föräldrar.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv