torsdag 11 februari 2010

Intensiv dag

Dagen har varit låg och intensiv men så inspirerande och rolig!
Jobbade hela dagen, hade matte/NO på en högstadieskola därefter var det bara hem och byta om innan ett gäng ur min styrelse dök upp och vi sedan begav oss till Nya Vall för middag där.

Även om jag nu är så trött att jag kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden så måste jag erkänna att det är sådana här dagar som jag älskar! Som jag trivsmed tillvaron då!
Att få tillbringa hela dagarna med att göra det man strävar efter i livet - det som är mitt mål och anledningen till att jag plugga i fem år - för att sedan umgås med underbart goa och roliga människor. Umgås och planera upp lite roliga aktiviteter, äta gott, skratta, dansa - man kan inte annat än må bra en sån här kväll!

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv