måndag 17 oktober 2011

Everywhere I go Everywhere that ive been The only thing I see is beautiful people

Nu är jag här igen. Lite mer utvilad, lite brunare, lite mer kär.
Dagarna innan vi åkte var väldigt intensiva, mycket man skulle hinna med i såväl skolan som med sig själv. Men det var det så väl värt! Denna var så välbehövlig för så väl kropp och sinne som för oss två. Veckan vi fick var så bra, kanske den bästa, så fin och innehöll så mycket skratt och kärlek.
Vi hade inte det bästa vädret, mycket mulet väder, en del regn och åska nätterna igenom. Men vi njöt ändå, rastlösa själar som vi är hade vi ändå inte haft tålamod att ligga på stranden en hel vecka. Istället blev det långa promenader där vi utforskade staden, drack goda drinkar, åt gått, shoppade, lekte.... jag kan skriva en hel uppsats om denna veckan, men jag tänker låta bilderna tala för sig själv. Som vanligt när det gäller mig, togs det väldigt många bilder varav jag nu plockade ut ett gäng och la in i en härlig blandning.

1 kommentar:

Malin sa...

Kul att höra och se att ni haft det bra. Ni är sååå värda det! :-)

marie.

marie.