måndag 12 december 2011

time you enjoy wasting was not wasted.

Kanske sämsta bloggaren. Det erkänner jag. Lätt. De senaste veckorna har varit fullspäckade. Födelsedagsfirande av mig, julmarknad, middagar, utflykter, peppakaksbak och mys när mor och far var på besök - som även ledde till att jag följde med till småland för att spendera några kvällar med finaste, älskade bror, julklappshopping med mor, dagar i Janne och Elaines lägenhet med bushunden Jack som sällskap, jobba och plugg, firande av bästaste svärfar Tomas, besök av en av mitt livs stora kärlekar - Malin, mer julklappsshopping, pyntande och en hel massa, plugg tills sena kvällen blivit till natt, och mycket mycket mer.
Då det skulle bli alldeles för tråkigt att läsa mer om detta än så här, låter jag bilderna i nedan inlägg (+nått eventuellt kommande inlägg) sammanfatta veckorna som gått. Intensiva och stressiga. Men fina. Så fina.

Inga kommentarer:

marie.

marie.