fredag 20 januari 2012

2012, inte 2011, 2012.

Lite fredagsmys hade kollegan skrivit då han ställde fram dessa i fikarummet. Det var torsdag förmiddag dock. Lite skönt att inte vara ensam med att inte ha koll på dagar. Fast jag är aningen värre, känner att jag knappt har koll på varken dagar, veckor eller år. Mitt sinne är fortfarande kvar i 2011, kan acceptera att det är typ november 2011 men mitten på januari 2012 är svårare. När hände det liksom? Jag får tänka till både en och två gånger innan jag skriver dagens datum. Men vad gör väl det? Det måste vara ett tecken på att man har det bra när tiden går så fort. Höstterminen är officiellt över när jag skickar in hemtentan och kursportföljen. Då väntar några dagars ledighet innan vårterminen drar igång.
Jag har en massa saker jag skulle vilja planera in i kalendern under de kommande veckorna och månaderna; så som en tripp till Hudik, en till Uppsala, hem till Småland, en weekend med kärleken, en kryssning osv. dock inbillar jag mig att jag ska kunna klara mig utan CSN även denna termin och måste därför invänta ett nytt jobbschema först. Jaja, har en mängd saker att se fram emot under början på året. 2012, inte 2011, 2012.

1 kommentar:

Carro sa...

Hahah de där är du inte ensam om kn jag lova!!!!!! ;)

marie.

marie.

Bloggarkiv