tisdag 29 december 2009

Bambi - jag menar Marie - på hal is

Efter jobbet åkte jag hem för att byta om och möta upp J innan vi begav oss till Hemlingby. Mina snälla "svärföräldrar" fixade idag ett par skridskor åt mig så vi tillbringade en bra stund på den lilla isplätt de spolat där.
Jag som inte åkt på ett antal år var till en början som Bambi på isen men kom igång efter ett tag och ville -trots frusna tår- knappt åka hem, kände verkligen hur barnet i mig kom fram och jag sa till Jonas "Jag ska bara åka ett varv till" Haha

1 kommentar:

Anonym sa...

hej
Va bra att de passade,hoppas ni hade kul,blev det några piruetter...
syns här hos oss i morgon kväll,om du har tid vill säga ...du kanske ska åka skridskor några varv till först hi hi
Tomas såg att ni båda hade talang
kram Lillan

marie.

marie.

Bloggarkiv