måndag 7 december 2009

Veckan som gått

Insåg att dte är en hel vecka sen jag skrev. Illa illa, är besviken på mig själv, men här kommer lite uppdatering iaf :)
Någon skrev och frågade om det inte hänt nånting under veckan efetrsom jag inte bloggat, tvärtom är mitt svar. Har hänt så mkt och så roliga saker så jag inte hunnit med dessutom har jag varit lite halvkrasslig vilket inte direkt gjort saken bättre.
Veckan som gått har varit en vecka av jobb, har för första gången i mitt liv jobbat på en förskola vilket var otroligt kul och jag hoppas på att få chansen fler gånger. Trivdes väldigt med det.
På söndagen var det sedan dags för jobb på City gross.
Därmellan så har det varit, pepparkakshusbyggande, trubadurkväll på kåren, hockey med mitt kontaktbarnsamt en helg med Malin och Jacob samt Winnerbäck.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej
ok då hade det hänt en hel del i allafall då.
hoppas du är riktigt kry igen.
kul att läsa

ha det bra

marie.

marie.

Bloggarkiv