onsdag 9 december 2009

Sömntutan


Jag bruakr aldrig sova särskillt länge, speciellt inte i veckorna, men idag vaknade jag inte fören strax innan 10 då mor min ringde. Då hade jag fått flera sms som jag inte mäskt, brukar vakna av minsta lilla annars, men inte idag. Fortfarande när jag varit uppe ett tag känner jag mig regält sliten, dessutom värker armen och halsen. Gissar på att de beror på sprutan.
Jag ska inte klaga, jag hade funderat mkt på denna då det varit mkt prat i media och i alla umgängeskretsar varit mkt snack om den och jag kände inget tvivel om att ta den. Framförallt med de jobb jag har och de många personer man träffar dagligen i skolan. Jag riskerar bli allvarligt sjuk om jag skulle få influensan och än värre - jag riskerar smitta personer som riskerar bli ännu sjukare.
Med tanke på detta så står jag gärna ut med att må lite dåligt en dag eller två :)

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv