onsdag 20 april 2011

människor.

människor alltså. Är inte människor fantastiska så säg.. Det går inte en dag utan att jag förundras över vilka fantastiska människor jag har i mitt liv. Underbara, kloka, galna, smarta, roliga, gulliga.. Jag tänker ofta att ingen kan ha så fantastiska människor omkring sig som jag har. Trots det måste jag ärligt erkänna att jag tror det finns många som tänker så.

På sin väg genom livet tappar man några personer som betytt mycket för en. Samtidigt träffar man ständigt nya människor, vissa blir man snabbt nära vänner med innan de, likt en kort förälskelse, lika snabbt försvinner. Vissa kommer in i ens liv för att aldrig lämna.

Oavsett så finns det många som aldrig slutar betyda mycket även om man inte har kontakt sedan. De har hjälpt till att forma personen man idag är.

1 kommentar:

p e e l i i n sa...

Du är så klok min vän! Och jag tror de är så att du har fina vänner eftersom DU är en otroligt underbar person som ingen KAN tycka något illa om!
Jag är sjukt glad att ja kan kalla dig min vän! <3

marie.

marie.