torsdag 28 april 2011

pollenchok.



Börjar misstänka att det varit nån liten tomte inne i mitt huvud och ersatt min hjärna av bomull, eller kanske sockervadd. Inte okej! Min hjärna hänger inte riktigt med och tentaplugget går tungt. Jäkla nissar.

Känns ju surt att skylla på pollen att man mår dåligt när det är så fint ute. Min kropp är inte skapt för att sitta inne hela dagarna, framförallt inte när solen strålar från klar himmel. Så därför: jäkla tomtar, att de ska hålla på, på det här sättet. Tror de dragit igång slagborren dessutom nu. Tydligen har de bestämt sig för att ersätta varenda milimeter av min tidigare så kloka (ni ser hur galen jag börjar bli, jag inbillar mig själv att jag varit klok) hjärna.

Näemen, om vi skulle ta lite mer antihistamin så får vi se vad nissarna säger då! haha

Inga kommentarer:

marie.

marie.