torsdag 21 april 2011

skärtorsdag.

Nu är det påsk! Jag ska strax sticka till jobbet och allt kaos där är. Jag jobbar deltid i en stor matbutik här i Gävle (fick fråga om detta härromdagen), och jag kan lova er att denna dag är en av de mest intensiva på hela året i den här branshen. Det kommer med största sannolikhet inte vara en lugn stund i dag. Men vad gör väl det? Tänk vad tråkigt det skulle vara om vi inte hade nått att göra.
Dessutom är det nästan en vecka sedan sist jag jobbade och jag börjar sakna mina fina arbetskamrater. Idag ska vi även säga hejdå till en fin kollega som jobbar sin sista dag innan hon ska ut på nya äventyr. Tråkigt för oss, roligt för henne.
I med sista kaffet och sedan är det dags för fjädrar, ägg, godis och allt vad det nu kan vara!

1 kommentar:

mariii sa...

så fin min vääään

marie.

marie.