torsdag 7 juli 2011

veckan.

Jag har så mycket, så fina, bilder att visa er så jag tänkte inte skriva någon uppsats om hur veckan i Småland var utan låta bilderna tala för sig själva. Vad de kommer säga är hur bra vi haft det. Jag och älsklingen hade en dag i Köpenhamn tillsammans, det blev en tur med mor och Elaine till Ullared, fika och ännu mera fika med mina favorittjejer, födelsedagsfirande då Elaine fyllde 18 år, en tur till Ljungby för marknad och date med Nina, en tur till det underbara kafèt i Öhr, en dag på Grand samarkand, bio, kryddparty och så vidare. Framförallt blev det mycket mys, mycket skratt, mycket god mat och fika, lite vin, lek och bus, kaffe på Janne och Elaines balkong, gos med hundarna.... Ja, listan kan göras lång, helt enkelt. Dock gick veckan alldeles för snabbt och tiden med mina kära känns alltid för kort, för satan, det gör ont att säga hejdå när man vet att man inte kommer ses på ett tag.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv