onsdag 26 november 2008

Leden och förbannad!

Ett förlåt riktas till de som ringde igår men som inte fick nått svar och en förklaring kommer här..

Jag gick upp till Högskolan igår för att plugga några timmar och när jag sedan skulle gå hem kommer jag på att jag ska handla lite och går därför en annan väg än jag brukar. Jag går och lyssnar på musik och är i min egna lilla värld.
Då är det någon som kommer och ger mig en knuff på axelen och rycker väskan ifrån mig. Med tanke på att det är glashalt och att jag av chocken (antagligen) inte kommer mig för att reagera utan faller raklång på marken. Slog knät (min stackars dåliga knä) och handleden rätt regält. Gjorde ont som satan. Fick även ett skrapsår på kinden, igår när jag kom hem såg det hemskt ut. Hela kinden var röd och full av blodiga små skrapsår. Idag har det lagt sig ganska bra, syns inte alls lika mkt och är nu röd-blått med småsår.. Jätte vackert! ;)
Så tillbringade halva kvällen i telefon med polisen, L kom hit och höll mig sällskap. Tack söta!!
Sedan åkte jag med hem till henne och sov där.

Och förmiddagen har jag även den tillbrngat i telefon, denna gång med försäkrinsbolag och sjukvårdsrådgivningen.
Kul kul!

Jag blir så trött och förbannad! Nu är det inte så farligt med mig men hade ju kunnat gå mkt värre, är det värt att utsätta en annan människa för några tusenlappar!? Fattar inte det jag..

Men men, nu ska jag rycka upp mig! Börja med att duscha och äta (insåg att jag inte ätit sedan lunch igår.. Inte bra) för ska till hälsocentralen vid 12 sedan är det tänkt att jag ska hålla i en lektion i em och det tänker jag göra! Envisa-marie kommer fram här;) Så ska styra upp den lite också.

1 kommentar:

Unknown sa...

åh gumman. tänker på dig! kramar Camilla www.metrobloggen.se/camillaaa

marie.

marie.

Bloggarkiv