torsdag 13 november 2008

Torsdag

Idag har jag inte varit särskillt duktig, inte gjort något speciellt igentligen.
Anledningen till detta är till stor del att jag jobbade på kåren igår- måste ju skylla på nått;)
Detta var vädligt roligt måste jag säga:) Var först herrmiddag (tjejerna fixar en middag för killarna på hösten, och killarna betalar tillbaka genom att ordna en för tjejerna på våren), som en hel del killar var med på och därefter var det kåren med uppträde av Dede och Pras, vilket tydligen lockande en hel del folk. Så vi hade att göra under kvällen om man säger så, men det är bara roligt-ni vet väl mitt måtto "hellre för mkt att göra än för lite"- och träffade man ju en massa roligt folk!
När kåren sedan stängt var det dags för städning vilket tar sin lilla tid, så jag kom hem närmare halv 6 i morse och hann bara sova ett par timmar innan jag blev väckt av telefonen. Sedan tyckte jag att det var lika bra att bli uppe så jag inte vände på dygnet helt.

Men eftersom att jag var ledig idag - sån ovan känsla att jag inte vet vad jag ska ta mig för när jag är ledig;) - så blev det en lugn dag med några avsnitt One Tree Hill, några telefonsamtal, möte med GH:s tidningsredaktion. Och efter att tittat in i min tomma kyl blev det även en shoppingtur på MAXI:P
När jag sedan kom hem fastnade jag framför datorn och msn.. Livsfarligt, haha.
Klockan är bara halv tio men börjar fundera på att krypa i säng snart. Är ganska trötter:P Pensionärsvarning på mig! ;)

Imorgon ska jag räkna lite matte, jobba ett par timmar och så kommer min älskade Malunsan:D

Hoppas ni haft en bra dag.
Pusspuss

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv