söndag 23 november 2008

Lördag

Dagen började med att jag sov alldeles för länge, så när jag väl vaknade var man rätt seg.
Men kom igång och pluggade sen trots allt, blev en runda till M&R och sedan jobbet.

Sedan var de hem, äta, duscha och göra sig i ordning för kvällen. Mari och Maria kom hit och det blev en del drinkar, skitsnack, "jag har aldrig" innan de var dags att bege sig ner på stan. Blev en rolig kväll!

Sedan upptäcker Maria att hon tappat sin telefon och utan resultat sprang vi runt hela stället och letade.
Så vi begav oss hemåt mig för att se om hon glömt den här innan, men först ett besök på MAX och så raggade vi skjuts till Sätra, haha. Telefonen var inte här, provade att ringa den ett antal gånger - utan framgång. Så ringer för att spärra simkortet och försöker sedan ringa igen, DÅ är det en tjej i garderoben som svarar att hon fått in den. Sån himla tur!

Som vanligt kan jag inte sova efter jag varit ute så vaknar halv 7, jätte pigg, men eftersom att Maria sov här så tvinga jag mig själv att somna om. Men halv 9 gick det inte längre så sedan dess har jag legat framför tvn och alla dåliga program som är på söndagsmornar..

Jag och min "andra hälft" haha <3

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv