måndag 17 november 2008

Rörd

Jag är rörd!!!
Är fanstastiskt vilka fina människor jag har i mitt liv och att alla som kommer ihåg att jag fyller år.. Klockan hann inte slå 12 i natt innan smsen började komma in, visserliggen från mor min (som alltid ska vara först att gratta, haha) och från mina sötnosar i Australien (som är 8 h före oss) men när jag sedan vaknade hade de kommit fler, hann inte logga in på msn i morse fören hälsningarna kommer och har gjort hela dagen!
Älsklings-Elin ringde i morse också:)
När jag kommer hem och tar posten har jag fått ett gäng kuvert och ett paket, massa nya mejl har inkomit.
Även om det inte tar lång stund att skriva på facebook, där man blir påmind om födelsedagar så är denna lilla gest något som värmer!

Tusen och åter tusen tack!!!

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv