lördag 22 januari 2011

Fick tentan nästan klar under fredagen, men bestämde mig för att lägag denna lite åt sidan, den får ligga till sig lite. Istälet åkte jag till Hudik och min Mari.

Vilket var ett mycket bra beslut då det var alldeles för länge sedan jag träffade henne. Den här tjejen är underbar på så många sätt.
I samband med min nollning, när jag började på HiG lärde jag känna henne och vår vänskap har under åren sedan dess växt sig allt starkare. Numera kan jag knappt komma ihåg att jag har levt utan att ha henne i mitt liv.
Hennes lycka gör mig lycklig och hennes sorg får mig att vilja ta ner månen åt henne i hopp om att hon ska må bättre.
Älskade, fina Mari.

1 kommentar:

mariii sa...

Älskar dig med gumman, toooo much!!! 2 veckor kvar tills vi kramas igeeen

marie.

marie.

Bloggarkiv