måndag 31 januari 2011

How beautiful life is when you are in the world

Då jag fortfarande inte schema för skolan har jag inte ägnat den många tankar utan istället njutit i fulla drag.
Förmiddagen tillbringades med en härlig promenad med Elin, sedan lite mys med Jonas innan jag stack i väg och träffade nästa Elin för lite "shoppa, glo på folk, fika å umgås. Precis som man gjorde när man va 15 men aldrig längre gör annars. Myspys." för att citera tjejen ifråga.
På kvällen har jag dessutom hunnit prata i telefon med både min käre bror och finaste Malin.

Jag fick inte mycket "nyttigt" gjort, mer än för mitt eget välbefinannde och det kändes så bra.
Det var en riktig kanondag där jag verkligen blev påmind om hur bra jag har det och vilka vackra människor som jag har i mitt liv.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv