tisdag 22 november 2011

veckorna på veckorna.

Nu har det blivit sådär igen. Tiden har bara svept förbi utan att jag riktigt vet var den tagit vägen. Eller rättare sagt så har dagarna varit fyllda med så mycket roligt att jag inte rikigt har hunnit stanna upp för att tänka efter. Än mindre vara här.
Jag har i alla fall blivit ett år äldre. Detta har firats på flera sätt, jag har blivit bjuden på middag av Elin W, fått tårta på sängen av Jonas, tagit långfika med Maria, Eva och Nina, ätit på godaste restaurangen med Jonas och Elin I, pratat i timtal i telefon med nära och kära som inte är här, bjudit svärföräldrarna, Ida, Simon och Elin på smörgåstårta och fika, blivit bjuden på bakele av Anna och Maria, fått fina kort och underbara presenter och till helgen kommer mina föräldrar hit.
Dessutom har jag, förutom det vanliga som plugg och jobb, hunnit med att besöka sportbaren Allstar för att se Brynäs och dricka vin, se Breaking Dawn part 1, ha myskväll med Elin och Ida.
Stressiga men riktigt, riktigt fina med riktigt, riktigt fina människor.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv