måndag 14 mars 2011

10års jubileum

För ett par veckor sedan var det exakt 10 års sedan vår studentförening Gefle Pedagogerna bildades. Detta firades under fredagen med en riktig brakfest: fördrink, middag, efterrätt, mingel, prat, dans och så vidare.
Helt fantastiska människor som jag tycker väldigt mycket om fanns i detta sällskap och trots att jag gick hem (dock lite bittert) tidigt då jag arbetade på lördagsmorgonen, så var kvällen en av de roligaste kvällarna på mycket länge. Jag skrattade så mycket att jag dagen efter nästan hade träningsvärk. Underbara, galna, goa pedagoger.
Då jag var mingelfotograf under middagen så det finns en mängd bilder jag inte hunnit gå igenom ännu, fler kommer då men så länge slänger jag upp en bild på mig själv.
På bilden ser ni mitt snygga halsband som Pär pysslat ihop och överräckte under kvällen, mycket uppskattat som jag ska vårda ömt.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv