tisdag 29 mars 2011

helgen.

Idag får även torsdag och fredag tillhöra helgen ;) Jag har haft en fin helg även om jag inte till fullo kunnat njuta av den då jag haft mycket plugg som hela tiden legat över mig, det där lilla dåliga samvetet som hoppar upp när jag minst anar det och påminner mig om att det finns annat jag borde göra. Min långa dag i skolan i torsdags fick avrundas med middag och mys hos Hanna & Hedda. Under fredagen fick jag den bästa pausen i studierna med lunch med Elin W. Kvällen bjöd på middag och vin med ett underbart, härligt, pratigt och skrattigt gäng. Lördagen bestod av jobb och sedan en kväll med Simon. Söndagen var förvinnarnde då min kropp inte ville ställa om dig till sommartid, men hemtentan började på riktigt ta form och sedan bjöds det på två-rätters-söndags-middag hos svärföräldrarna.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv