torsdag 24 mars 2011

ibland kan jag titta på dig och känna mig lycklig.

Jag kan ibland titta på personerna i min närhet och tänka ”herregud, vad mycket jag tycker om dig!”.
Ibland kan jag titta på honom/henne och känna att jag inte vet vad jag skulle göra utan denna vackra person.
Ibland kan jag titta på personerna i min närhet och tänka hur konstigt det är att det har funnits en tid då denna person inte funnits i mitt liv.
Ibland kan jag titta på honom/henne få en varm känsla som nästan är överväldigande av lycka för att denna person är just min vän / pojkvän / familj / ”svär”familj.
Ibland kan jag känna mig ledsen och nedstämt, men när jag tittar på dessa personer i min närhet är jag alltid tacksam över dem.

Men hur ofta berättar jag det för personerna i fråga sedan. Alldeles för sällan.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv