torsdag 15 januari 2009

Detta eviga problem (mitt knä)

Var som sagt hos läkaren med mitt knä idag.. Läkaren menar att jag har en skada på minisken (hur de nu stavas) som ska läka ut av sig själv, förhoppningsvis till fullo, men det kommer att ta tid. Vilket kommer betyda att jag kommer få stå ut med värk efter ansträning. Men det är ingen farlig värk så det är ingen fara att träna - tvärt om. Dagens bästa nyhet!!
Jag vägrar så länge som möjligt att ta värktabletter, även ipren och alvedon, så läkaren försökte idag förklara för mig att det inte är farligt att ta värktabletter utan faktiskt kan vara bra. Lvade att ha detta i åtanke..:P
Om det inte blivit bättre om ett halvår så ska jag tillbaka så ska de göra mer undersökningar och då kan det vara aktuellt med en operation för att se hur det ser ut..

Det kändes ganska deppigt när han sa att det är nått jag får leva med - iaf ett bra tag, men när jag fått tänka på det så känns det himla skönt att det inte är nått värre. Och framförallt - att jag förhoppningsvis slipper en operation till! :)
Så det är inga sura miner här inte!

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv