torsdag 22 januari 2009

Ett tråkigt inlägg blir det idag

Detta blir ett tråkigt inlägg men klockan börjar bli mkt så blir bara kort.
Dagen blev lång för jag hade föreläsning men även utbildning för att bli studentinformerare, vilket var mkt roligt och givande men man kände sig lite småseg efter en 8-18 dag i skolan. Vi hade bla. en kort kurs i retorik som var väldigt intressant. Tror jag ska söka nån sån kurs under nästa termin! :)
Vi åkte sedan och handlade coh det blev en kväll i goa tjejers sällskap!
Så även om det är fullt upp och jag inte är hemma alls mkt så är humöret på topp för jag trivs så himla bra med det jag gör och tycker det är så roligt!

Dessutom håller jag och Jonas på att smida lite planer - vilket är ännu ett glädjeämne;)

Skriver mer imorgon!
Puss och god natt allihopa.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv