söndag 18 januari 2009

Fredag kväll



Denna dag var det inte bara jag som hade goda nyheter, Mari hade öven hon fått jobb samt hon på fredagen fått veta att hon fått jätte bra betyg och Rougui hade skrivit sin tenta. Alla var på strålandes humör och vi bestämde oss för att en sådan kväll kan man ju inte sitta hemma utan vi skulle gå ut.

Kvällen inleddes med lite vin, ost och frukt samt Let`s dance.

Sedan blev det lite drinkar



Kvällen tillbringades sedan på Slick
Jag träffade en massa kändisar, både i bankomatkön och på Slick, bland annat en del folk som man inte sett på riktigt länge vilket var himla kul:D





Mina underbara flickor:)


Såklart var vi på donken innan hemfärd

Men kvällen slutade inte där utan när vi kom till Sätra hade vi efterfest så klockan var runt 6 innanjag kom hem. Väl hemma satte jag mig vid datorn och då loggade Jonas in så blev en bra stund framför msn och pratandes med honom. Så himla kul!!

Tack allihopa för en underbart rolig kväll! :D

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv