söndag 18 januari 2009

Sista dagen på VFU:n

Jag ahr hela veckan gått och haft ångest över denna dag. Jag har trivts på otroligt bra på min VFUskola, jag ahr haft världens bästa elever och handledare, jag har lärt känna andra lärare - jag har verkligen kännt mig hemma på skolan coh i mitt blivande yrke.
När jag kommer till min första lektion är det första jag får höra "Marie, är det din sista dag idag? Tycker du ska sluta din skola och vara kvar här isället!" är så man nästan blir tårögd:)
Liknande kommernarer fick jag från de andra klasserna tillsammans med en mångd frågor om när jag kommer tillbaka. Så det slutade med att jag lovade att jag skulle komma och hälsa på och min handledare sa att om det behövdes vikarie så skulle han ringa mig så jag fick komma tillbaka till klasserna:D
Jag och min handledare avslutade dagen med att prata om VFU-tiden där han också skulle ge mig omdömme för denna. Jag fick en massa beröm och högsta betyg på omdömmet. Han hande faktiskt inget att klaga på! Känns helt sjukt att det gått så bra! :D
Så det är med blandade känslor jag begav mig hem, glädje över att jag gjort bra ifrån mig och att jag är omtyckt, blandad med at de kändes tråkigt att sluta.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv