onsdag 27 maj 2009

Dags att byta abonemang kanske..

Nu är jag riktigt less på min mobiloperatör. Jag har länge haft en massa strul med min telefon, missade samtal som inte blev registrerade och sms som jag aldrig fick. Pratade med min operatör som rådde mig att byta telefon - vilket jag gjorde. Problemen kvarstod, då fick jag ett nytt sim-kort. Detta gjorde skillnad, det blev bättre men inte bra. Fortfarande är det folk som underar varför jag inte svarat på sms eller ringt upp - och jag har inte ens fått dem.

Imorse blev jag ändå som mest irriterad, när jag tog telefonen stod de "Begränsad tjänst" på den. Startade om den men ingen skillnad. Hade J till att ringa mig då han möts av medelandet "Numret du har ringt är avstängt". Jag slänger mig på telefonen och efter mer än en halvtimmes kö får veta "Nej men det numret är spärrat på grund av stöld". Hur detta gått till att det blivit så här kunde de inte förklara. Väldigt konstigt!
En timme senare var telefonen igång igen - tack och lov. Men nu är det jag som allvarligt funderar på att byta operatör (bara tre månaders bindningstid kvar först;)) för så här mkt strul ska det inte vara.

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv