onsdag 20 maj 2009

En liten ursäkt

Det finns vissa som är lite halvsura på mig just nu. Just nu försöker jag få ihop skola, två jobb, föreningsengagemang och därutöver vara en social kompis, dessutom vore det kul om jag hade tild för killen nån minut om dagen.
Jag trivs verkligen med mitt liv och jag skulle inte hålla på med allt om de inte vore för att jag verkligen vill det - men just nu är det lite för mkt.
Jag försöker verkligen att hinna träffa er och ringa, men tiden räcker inte till till allt jag vill - inte på långa vägar. Så till er som just nu är irriterade på mig och tycker att jag har blivit en dålig kompis, till er så är jag verkligen ledsen.
Det är inte lång tid kvar sen lugnar det ner sig, och jag hoppas ni har förståelse för detta. För hur gärna jag än vill så kan jag inte vara överallt på samma gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är lite sur på dig för att du inte ringer upp: men jag vet ju varför: jag förstår det: men mest är jag orolig för dig: stressa inte för mycket! Vi vill inte ha en sönder stressad Marie som vi hade i höstas. Okej gumman?
/Mange

M sa...

De är lugnt vännen. Älskar dig ändå, även om jag saknar att prata med dig så vet jag ju var jag har dig och att jag alltid har dig. De är ju det som räknas.
Ta hand om dig och ring mig när du har tid.

marie.

marie.

Bloggarkiv