söndag 31 maj 2009

Tunntömning

I fredags var det tunntömning på kåren. Jag jobbade till åtta så när jag anledde till Midgård var festen i full gång. Men kvällen blev rikigt roligt. Var så himla kul att träffa alla!
Träffade även en del som man inte sett på länge, flera stycken som man förr umgicks flitigt med men nu blir mer sällan.
Blev även ett tag på dansgolvet med Camilla, då vi insåg hur mkt vi förändras det senaste ett och ett halv året.
Mot slutet av kvällen blev jag lite sentimental då jag insåg att flera av mina kompisar tar examen nu och sedan kommer flytta. Stora förändringa på gång för många, och jag insåg att trots att jag har tre års studier kvar så kommer tiden rusa fram och snart är det jag som står där och är på min sista kårkväll.
Men kvällen var mkt lyckad och precis lagom av allt! :)

Inga kommentarer:

marie.

marie.

Bloggarkiv