torsdag 28 maj 2009

Med kärlek

The love we share
has made us one,
Together or apart;
Where there is love,
life is complete,
For loves comes
from the heart
Den här dikten fick jag av Jonas när han var i Australien
och den kunde inte stämma bättre på oss
Vi tillbringade ett halvår på var sin sida av jordklotet,
tårar sprutade när vi skulle säga hej då
Saknaden var enorm när han åkt
Glädjen var lika stor när vi hördes av
Man undrade är det möjligt att vara så galet kär i någon
nångon man inte ens sett på ett halvt år
När vi sedan sågs, var svaret enkelt; "Ja, det kan man"
Glädjeruset jag kände när jag såg honom kommer jag aldrig glömma
lyckan har nog aldrig varit så stor
Känslorna fanns där, om möjligt hade de blivit än starkare
Vi hade de mest underbara dagarna tillsammans i Paris
innan vi kom tillbaka till Sverige och "verkligheten"
Han har snart varit hemma i två månader och
han förgyller verkligen mig dag - varje dag
Jag kan inte med ord berätta hur glad han gör mig
Bara genom att ge mig en kram får han mitt humör att växla
genom ett leende får han mig att smälta

Jag älskar dig!

1 kommentar:

ghaiii sa...

Va söta ni är ihop gumman.. är otroligt glad för er skull.. massa kramar

marie.

marie.

Bloggarkiv