torsdag 14 maj 2009

Kåren, FIA och Melody Club

Gårdagen var mkt lyckad. FIA-sittngen vart himla bra - alla verkade ha rikigt roligt, fina priser delades ut och jag var stolt över att ha blivit nominerad till Årets idiellt aktiva. Priset gick till Patrik och jag kan inte tänka mig nån som förtjänr det mer! Grattis!

Kåren sedan var fullproppad med folk! Man träffade en himla massa kändisar som man annars inte brukar se där samt de flesta som man brukar se där ;) Himla roligt var det iaf:)
Melody Club spelade och var grymt bra live - så kan inte säga annat än att kvällen var mkt lyckad och riktigt rolig. Dock har det inte blivit så många timmars sömn och jag ska strax bege mig till skolan, men det ska nog gå bra.

1 kommentar:

saraL sa...

du förtjänade verkligen nomineringen!

marie.

marie.

Bloggarkiv