torsdag 10 september 2009

Jag har i flera veckor gått nu och varit halvdålig, krasslig i halsen, huvudvärk och varit så trött att jag kan stå och somna. Jag har förkylning i kroppen som vägrar bryta ut.
Jag hade feber ett par dagar förra veckan men så försvann den.. och nu är den tillbaka. Det är inte så mkt men ändå. Igår var jag helt slut och somnade på soffan lagom till fotbollen skulle börja och sov bort hela kvällen. Vaknade till då och då för att kolla hur matchen gick - eller av Js utrop;) - och somnade sedan om igen.

Jag hatar att vara sjuk men det är mkt bättre det bryter ut och man blir riktigt dålig ett par dagar än att hålla på såhär. Men det är samma visa varje år - får nästan alltid en höstförkylning som beteer sig så här.

5 kommentarer:

Mange sa...

Sluta med det där, det är en dum ovana att vara sjuk hela tiden, fröken lilla!

Anonym sa...

Krya på dig.

Sara sa...

Men guuud vad drygt att ha det så. Hoppas du mår bättre snart.

Micke sa...

Marie! Fy på dig! Skäms! Man får inte sova när Sverige spelar en sån enormt spännande match.

Anonym sa...

krya på dej,
kram från lillan

marie.

marie.

Bloggarkiv