måndag 7 september 2009

Måndags-sysslor

Efter en lugn kväll i soffan och en god natts sömn så mår jag mkt bättre idag. Febern är borta och knappt ngn huvudvärk. Så skönt :)
När J nu har börjat plugga halvtid betyder det att han är hemma vissa dagar och jobbar vissa - med andra ord har han lika oregelbundet schema som jag numera.
Idag jobbar han inte då han har föreläsning på eftermiddagen och därför passade vi på att fixa lite grejer då vi båda var hemma samtidigt.

Vi började dagen med att åka runt och leta persienner allternativt rullgardin till vårt sovrumsfönster- utan lycka. Hittade inga som passade eller som vi gillade, handlade lite annat smått och gott istället :)

Resten av dagen har mest bestått av plugg och senare även tvätt, så nu ska jag ta och vika det berg av tvätt som väntar på mig.. Varför väntar man alltid med att tvätta till det svämmar över i tvättkorgen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig du är :D
Hade det varit jag som levt som du hade jag legat framför tvn hela dagen, hihi

marie.

marie.

Bloggarkiv